interim projectmanagement – met hands on mentaliteit, flexibiliteit, teamspirit en met veel enthousiasme en creativiteit, grote uitdagingen in een snel tempo van A tot Z organiseren, implementeren en uitvoeren.

marketingcommunicatie advies – op basis van de nieuwe marcom visie en trends advisering op het gebied van marketing, communicatie en sales. Zorgdragen voor de juiste communicatie, synergie en verbindingen.

Wat is traditioneel gezien Geïntegreerde Marketing | Communicatie?
Een heldere, duidelijke en overtuigende boodschap aan de doelgroep, verspreidt over meerdere mediakanalen, zodanig op elkaar afstemmen dat zij elkaar versterken. Met geïntegreerde marketing | communicatie bouw je een sterke merkpersoonlijkheid en je verteld de doelgroep op overtuigende wijze ‘what’s in it for them’.

Geïntegreerde Marketing | Communicatie doe je samen
In mijn ogen moet hieraan toegevoegd worden dat je juist samen met je doelgroep, vanuit hun behoefte (zowel intern als extern) bouwt aan je merk. Door naar hen te luisteren, te volgen, te delen en de interactie en dialoog aan te gaan, ontstaat een merkpersoonlijkheid wat aansluit bij de behoefte van jouw doelgroep. Niet eenrichtingsverkeer, maar samen (dialog, collaborative & inbound marketing). Je maakt het gemeenschappelijk.

Krachten bundelen, verbinden en synergie creëren
Mijn sterke kant ligt dus juist op advies op bovenstaande en verbinding leggen in marketing en communicatie, zowel intern als extern. Daarnaast ben ik goed in commercie in de breedste zin van het woord. Mijn drijfveer is mensen verbinden, motiveren, enthousiasmeren maar ook kansen zien en tot creatieve oplossingen te komen. Synergie creëren op alle fronten.


Mijn ervaring, een greep uit mijn werkverleden:

(check mijn LinkedIn profiel voor een uitgebreide CV)

September 2015 – heden: Philips Consumer Lifestyle | Interim Global Marcom lead Beauty (Personal Care)

September 2015 – heden: Content Marketing iDDD Company en assisteren bij de iDDD Lifetime Leadership Master (yoga en meditatie oefeningen)

Januari 2015 – Augustus 2015: Philips Consumer Lifestyle | Interim Global Shopper Marketing Manager – Beauty (Personal Care)

2014 – 2015: Philips Consumer Lifestyle | Interim Global Marketing Communication Platform Manager – Male Grooming (Personal Care)

2013: Blogteam-member TEDxAmsterdamWomen | gevraagd voor het afnemen van interviews van (Internationale) sprekers en real life blogs schrijven, tijdens het TEDx event.
Bekijk de video’s van alle TED talks op het TEDxAMSWomen event op:
http://www.tedxamsterdamwomen.nl/category/talks-2013/

Lees mijn beide TEDxAMS interviews hier:
>> Mandy Smith – designer en paper-artist | ‘Curiousity hasn’t killed the cat yet’
http://www.tedxamsterdamwomen.nl/sprekers-2013/mandy-smith-curiousity-hasnt-killed-the-cat-yet/

>> Loes Segerink – award-winning biomedisch technoloog | ‘Thuistest voor mannen’
http://www.tedxamsterdamwomen.nl/sprekers-2013/loes-segerink-ontwikkelt-vruchtbaarheidstest-voor-mannen/

2013: Lukkien | Interim projectmanagement, begeleiding en aansturing fotoshoot van een grote Internationale klant – ‘a global leader in healthcare safety and protection solutions’.

2013 – heden: Alliade Zorggroep | commerciële ondersteuning bij het opnieuw in de markt zetten van een innovatief communicatiemiddel voor ernstig meervoudig gehandicapten: De Acticomm (touch screen computer).

2013: Provincie Fryslân | regiomarketing en masterplan schrijven voor een pilot binnen het Friese Merenproject.

2013: WTC Expo | evaluatietraject van de beursproducties en synergie creëren zowel binnen het commercieel team (teambuilding) als in hun marketingcommunicatie strategie.

2012: CMCG/NW12 | als senior account manager (a.i.) werkzaam voor de CrossMediaCommunicatieGroep met o.a. Batavus, Palet Groep, Waterbedrijf Groningen, TRIP advocaten als klant. Tevens mede verantwoordelijk voor business development van de groep.

2002-2012: Herian Reclame/Philips | 10 jaar lang accountmanager geweest en later account director voor Philips International. Voor alle divisies, van Consumer Lifestyle tot Lighting, heb ik gewerkt aan cross mediale campagnes waarbij ik verantwoordelijk was voor met name de POS/BTL uitingen. (denk aan: Floorcare, Suncare, Shaving, Kitchen appliances, Coffee, PersonalCare, Health & wellness, SoniCare, Avent, TV, AVM, etc. etc.)

1998-2002: HSCG | Als accountmanager verantwoordelijk voor diverse grote accounts zoals TVM Verzekeringen, Provincie Fryslân, Batavus, De Friesland Bank, Thuiszorg Het Friese Land, JR Shipping etc.